Fietsen geweerd bij station Middelburg
De restauratie en vernieuwing van het station in Middelburg gaat pas in juni van start, maar van de hele operatie is nu al wat te merken. De fietsen die geparkeerd zijn aan de westzijde van het station worden verplaatst naar de achterzijde van het station. De aannemer heeft hekken geplaatst en er staan ook verkeersborden.
Vanaf maandagochtend 07.00 uur is het verplaatsen begonnen. De fietsen waarvan de kettingsloten doorgeslepen moeten worden, worden gebracht naar de gemeentelijke loods. “Daar staat uw fiets veilig”, laat de gemeente Middelburg weten. Mocht u uw fiets niet terugvinden, wordt er gevraagd om contact op te nemen met de gemeente Middelburg.


